כיבוד לישיבות- כשיצירתיות, כישרון בישול וכישרון עיצוב נפגשים

מערכת שורש  יט אב, תשעה  8/4/2015

לישיבות המתקיימות באמצע היום כדאי לדאוג לכיבוד משביע יותר, אפשר מגשים עם אוכל בשרי ואפשר מבחר פסטות, פשטידות, קישים ועוד
.......................

כיבוד לישיבות- כשיצירתיות, כישרון בישול וכישרון עיצוב נפגשים
כבר מזמן עבר זמנם של הבורקס והעוגיות, כיום כיבוד לישיבות הוא פרויקט הדורש חשיבה יצירתית, אומנות בישול ואומנות עיצוב. כל מי שמכונס במשך שעות בחדר ישיבות ודן בנושאים חשובים העומדים על סדר היום זקוק לדלק כדי להתניע את האנרגיות ואת החשיבה, וככל שהדלק יהיה משובח יותר כך גם המכונית תנוע חלק יותר ובאיכות טובה יותר.

כיבוד לישיבות – שישה דברים שחשוב לדעת כשמזמינים כיבוד
כיבוד לישיבות ובמיוחד לישיבות ארוכות, צריך להיות חלופה לארוחה. במקום להפסיק את הישיבה, לגשת לחדר האוכל ולאכול, את הכיבוד אפשר יהיה לאכול תוך כדי הישיבה, בלי לבזבז זמן יקר שיאריך את זמן הישיבה.

כיבוד קל באמצעות מגשי אירוח מאפשר כיבוד בכל סגנון ובכל תקציב. מגשי אירוח הם מגשים שעליהם מגישים אוכל בסגנונות שונים. השפע הרב מאפשר לכל עובד למצוא את סוג האוכל המתאים לו גם אם הוא טבעוני או שומר כשרות.

פינגר פוד הוא סגנון האוכל המתאים ביותר לאכילה בישיבות. פינגר פוד הוא מונח באנגלית שתרגומו הוא אוכל בגודל אצבע, ואכן זהו אוכל "קטן" שאפשר לאכול גם באצבעות, אין צורך בסכין ובמזלג שיסרבלו את צורת האכילה. זהו אוכל המיועד לאכילה תוך כדי שיחה, בעמידה, באירועים וודאי שבישיבות במשרד או בכל מקום. אוכל בכמות גדולה ועתיר קלוריות מכביד על הקיבה, מעייף ומונע ריכוז ומאמץ.

 כאשר מזמינים מגשי אירוח לישיבות אפשר לשלוט על התקציב. אם התקציב מאפשר אפשר להזמין כיבוד יוקרתי של מבחר גבינות, פשטידות, קישים, סושי ועוד, ואם התקציב מצומצם אפשר להזמין מגשי אירוח המורכבים מחומרי גלם זולים יותר כמו כריכים, ירקות ועוד, אך לא פחות טעימים ומשביעים.

 מגשי אירוח אינם תופסים מקום רב על שולחן הישיבות, אינם מלכלכים ואינם משאירים פירורים. אין צורך לטרוח בהכנה שלהם, צריך רק להזמין, לפתוח את האריזה ולהניח על השולחן. בסיום הישיבה, אפשר יהיה לאסוף את המגשים הריקים אל תוך שקית פח ולחסוך את עבודת הניקיון.

בורקס, עוגיות וחטיפים שונים אינם משביעים ואינם תורמים מבחינה תזונתית. הם רק מהווים פיתוי ו"פותחים" את התיאבון. אל תתפתו להגיש בישיבות, אפילו בישיבות קצרות, כיבוד מהסוג הזה. גם לישיבה קצרה, כדאי להגיש כיבוד בריא ומזין שיסב את תשומת הלב מהקיבה המקרקרת אל הראש ויאפשר לו לעבוד בהצלחה ובריכוז. 

כיבוד לישיבות – כמה רעיונות שיתאימו לכל ישיבה
סוגים שונים של לחמים, לחמניות ביס, כריכיות, פתית וקרקר כשלצידם ממרחים טעימים ובריאים ומגש גבינות מגוון ישביעו כל אחד, ובתקציב נמוך.

מגשי ירקות ופירות חתוכים ומעוצבים יפה יתאימו לכיבוד לישיבות קצרות. גם דגני בוקר טעימים ובריאים, חלב ומוצרי חלב ופיצוחים יוקרתיים כמו שקדים ואגוזים יתאימו, במיוחד לישיבות המתקיימות בשעות הבוקר.